Voorbeschouwing

Zal het er nu dan wel van komen? De eerste poging om in competitieverband tegen elkaar te spelen ging door de plotselinge winterse omstandigheden in januari niet door. Maar deze zaterdag zal het weer geen spelbreker kunnen zijn en wordt er gewoon afgetrapt in HI Ambacht bij IFC.

IFC, de ploeg van onze oud-trainer Ron Timmers, doet het ook in de tweede  klasse naar verwachting uitstekend. Slechts een aantal jaar geleden is de zondagtak gestopt met prestatief voetballen en is alles op alles gezet om de zaterdag afdeling weer terug te brengen op een aansprekend niveau. Na twee kampioenschappen op rij doen ze dan ook dit jaar gewoon mee om de promotie naar de eerste klasse.

De “kraaien” onder leiding van Johan Versluis vinden zichzelf momenteel terug in de grote middenmoot in de tweede klasse F. Op papier zou het, puur kijkend naar de ranglijst, een eenvoudige overwinning moeten worden voor IFC. Maar als Rijsoord zichzelf een goede dienst wil bewijzen dan zullen zij er alles aan moeten doen om met een positief resultaat terug te keren naar Rijsoord. En dat kan zeker tot de mogelijkheden behoren als men vanaf de eerste minuut bij de les is en de kansen die er zeker zullen komen weet te benutten.

De wedstrijd in HI Ambacht begint om 15.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Julian Simonse uit Zeeland.

De Alblas 1 - V.V. Rijsoord 1

Wedstrijd-nummer

Sportpark Souburgh
Bas Verhoevenweg 6