Vertrouwenspersoon

Iedereen moet kunnen voetballen in een veilige omgeving, V.V. Rijsoord stelt jullie graag voor – Yloon Freriks

Wanneer jij op jouw voetbalclub gevoelens van onveiligheid ervaart, bijvoorbeeld door ongewenste aanrakingen of opmerkingen, heb jij altijd het recht om ‘nee’ te zeggen. Dat kan een moeilijke stap zijn. Weet daarom dat je voor hulp altijd terecht kan bij een vertrouwenscontactpersoon. De vertrouwenspersoon is er ook voor verenigingen die signalen opvangen van seksuele intimidatie of waar gepest wordt. Zaken waar je liever niet aan wilt denken, maar waar we wel graag alles voor hebben geregeld.

De vertrouwenspersoon maakt (indien de aard van de melding hierom vraagt) anoniem melding van een incident aan de voorzitter en bespreekt eventuele vervolgacties. Elke vervolgactie wordt slechts ondernomen wanneer de melder daarmee instemt.

Mochten er zaken zijn, die je wil bespreken of aanhangig maken, dan kun je contact opnemen met Yloon.

Zij is bereikbaar voor alle leden, trainers, vrijwilligers en het bestuur.

Zij is per mail bereikbaar via: [email protected]

WhatsApp_Image_2023-09-15_at_07.59.38_1.jpeg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!