Uitschrijven

Het is altijd jammer als leden zich uitschrijven, want het liefst willen we natuurlijk dat je bij de club blijft voetballen. Als je stopt is het belangrijk om dit per mail te doen bij de ledenadministratie via [email protected]. De ledenadministratie verwerkt je opzegging in Sportlink en stelt je hiervan schriftelijk op de hoogte.

Een bericht aan je trainer of coach of op een andere denkbare manier, is niet geldig.

Een overschrijving moet volgens KNVB-regels in het lopende seizoen worden doorgegeven. Indien het verzoek niet tijdig (voor het einde van een kwartaal) bij V.V. Rijsoord binnen is, loopt het lidmaatschap (en daarmee de contributie) automatisch met één periode (kwartaal) door.

Heb je het leuk gehad bij de club? Dan vinden we het mooi om dat te horen! Maar we hebben ook feedback nodig om van te leren. We stellen het dan ook op prijs als je via [email protected] je feedback aan ons wilt geven. En in ieder geval bedanken we je voor je tijd bij Rijsoord en hopen we je in de toekomst nog eens te kunnen begroeten.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!