Boetes/Schorsingen

De door de KNVB opgelegde boetes worden verhaald op de overtreder. Als de boetes niet worden betaald, kan het bestuur een speelverbod opleggen aan de speler. Naast schorsingen door de KNVB kan het bestuur voor ongewenst gedrag ook schorsingen en/of een speelverbod opleggen aan individuele leden.

Uit het veld gestuurd
Bij V.V. Rijsoord is het regel dat als spelers die vanaf de junioren uit het veld worden gestuurd, ze de daaropvolgende zaterdag een jeugdwedstrijd moeten fluiten. De betreffende speler mag pas weer een wedstrijd spelen als hij/zij een jeugdwedstrijd heeft gefloten.

Om een jeugdwedstrijd te fluiten dient de betreffende speler zich te melden bij Alex Buijs (wedstrijdsecretaris jeugd). Het is de bedoeling dat jeugdtrainers en aanvoerders (voor de senioren) erop toezien dat de regel wordt nageleefd. Ook vanuit het bestuur wordt dit nauwgezet gevolgd.