Business Club

Al vele bedrijven uit de regio hebben de Stichting Business Club Rijsoord (BCR) ontdekt. Met hun steun maken ze het mogelijk dat V.V. Rijsoord haar sportieve doelen kan bereiken en maximaal kan presteren in het amateurvoetbal. De voetbalvereniging heeft een grote sociale en maatschappelijke rol in Ridderkerk e.o. en met name voor de wijk Rijsoord. Door de grote betrokkenheid van de Business Club bij V.V. Rijsoord zijn er uitstekende mogelijkheden om nieuwe contacten te leggen met andere bedrijven en eindgebruikers, business te generen en relaties te onderhouden. Daarnaast biedt de Business Club diverse mogelijkheden aan bedrijven om de naamsbekendheid te vergroten via een variëteit aan pr- en communicatiemiddelen.

Leden van de Business Club zijn van harte welkom bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal. Na afloop van de wedstrijd wordt iedereen door vriendelijke gastvrouwen met een hapje en drankje ontvangen in de bestuurskamer annex sponsorhome om andere sponsoren informeel te ontmoeten. Verder worden er gedurende het voetbalseizoen voor de Business Clubleden verschillende activiteiten georganiseerd zoals een sponsoravond en de Kaas- en Wijnavond. Kortom, de bestuursleden van de Business Club en V.V. Rijsoord staan er gezamenlijk garant voor dat het de sponsoren aan niets ontbreekt! Ervaar wat de Business Club te bieden heeft en neem contact op met één van onderstaande bestuursleden, stuur een e-mail naar Business Club Rijsoord of vul het contactformulier in. De Business Club neemt dan contact op om samen de mogelijkheden door te nemen. Graag tot ziens bij voetbalvereniging Rijsoord!

Correspondentieadres Stichting Business Club Rijsoord
2980 AB Ridderkerk

BESTUUR

Het bestuur van de Business Club bestaat uit:

Denise Bazen

06 – 52 43 39 59