Contributie

De hoogte van de contributie is afhankelijk van de leeftijd van de speler. Op deze pagina vind je de actuele contributieprijzen per leeftijdscategorie. Ook niet-spelende leden hebben een contributieplicht.

Vanaf JO-12 werkt de KNVB met digitale spelerspassen. Deze worden via Sportlink en de Wedstrijdzaken app ge-upload. De KNVB en het bestuur van V.V. Rijsoord benadrukken dat de digitale foto een portretfoto van goede kwaliteit moet zijn. Dit om teleurstellingen in het veld te voorkomen op het moment dat de scheidsrechter de link tussen speler en foto niet kan maken.

De contributie wordt in vier termijnen (per kwartaal) automatisch geïncasseerd. Als de contributie niet voldaan is, wordt hierover contact met je opgenomen. Indien nodig kan er een betalingsregeling gemaakt worden met de penningmeester

Voldoe je, ondanks de aanmaning, je contributie niet, dan volgt er een tweede aanmaning. Wanneer hier niet op gereageerd wordt geeft het bestuur van V.V. Rijsoord de incasso uit handen en leggen we een train- en speelverbod op. Dit wordt ook kenbaar gemaakt bij de betreffende trainer/leider of aanvoerder.

Contributie voor het seizoen 2023/2025:

Senioren: € 245,-
35+ (7tegen7): € 167,-
Dames: € 245,-
Niet spelend en Walking Football: € 123,-
Begunstiger: € 95,-
JO15 – JO19: € 195,-
JO-8 – JO14: € 174,-
MINI T/M JO7: € 118,-

Voor deelnemers aan het kledingplan geldt een jaarlijkse bijdrage van € 23,- (voor seizoen 20223-2024). Deze wordt in de eerste contributierun van het seizoen meegenomen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!