Gedragsregels

• Van alle leden wordt gedrag verwacht dat past binnen de maatschappelijke normen en waarden.
  • Er wordt niet gediscrimineerd, gepest, gescholden of ruzie gezocht.
  • Wij blijven altijd netjes tegen de scheidsrechter en grensrechter.
  • Wij blijven altijd positief denken en sportief voetballen ook als wij achter staan.
  • Eventuele sponsorkleding mag uitsluitend op wedstrijddagen gedragen worden.
  • De voetbalspullen (schoenen en kleding) zijn netjes verzorgd.
  • Bij de allerkleinsten kunnen ouders helpen met aankleden en douchen. Tijdens de rust zijn er geen ouders in de kleedkamer.
  • Onze toeschouwers moedigen onze spelers op een positieve wijze aan.
  • Uitsluitend de leiders geven aanwijzingen m.b.t. de speelwijze.
  • Na de trainingen en na de wedstrijden moet je douchen! Neem badslippers mee.
  • Neem geen waardevolle spullen mee naar de wedstrijden en trainingen.
  • Tijdens de wedstrijden en trainingen is het dragen van sieraden verboden.
  • Alcohol – en drugsgebruik/roken is voor geen enkele jeugdspeler toegestaan tijdens en rondom trainingen, wedstrijden en in de kleedkamers.
  • Tegen oneerbaar taalgebruik tegen een scheidsrechter, tegenstander en toeschouwers zal het bestuur maatregelen nemen. Bij pesten van medeleden/-spelers zullen de betrokken ouders worden aangesproken. Moedwillig aangebrachte beschadigingen aan eigendommen van V.V. Rijsoord worden verhaald en kan leiden tot een speelverbod en/of voordracht voor royement van het lidmaatschap.