Fitte Kraaien

Fysiotherapeut voor alle leden
V.V. Rijsoord werkt samen met Paramedisch Centrum Slikkerveer (PCS) aan het project Vitaal Leven, met als doel optimale zorg voor leden van V.V. Rijsoord. Op maandagavond tussen 19.00 uur en 20.00 uur is er een fysiotherapeut van PCS aanwezig waar alle leden die een sportblessure hebben opgelopen terecht kunnen voor een eerste intake. Vaste fysio hiervoor is Michael Huizer die in het verleden ook nog bij Rijsoord gevoetbald heeft.

Mike stelt een eerste diagnose en maakt afspraken over het vervolg en geeft eventuele oefeningen mee. Voor een verdere behandeling (ook echografie en cryobehandelingen) en revalidatie kun je kiezen voor PCS in Slikkerveer. Naast fysiotherapeuten zijn daar ook medisch fitness instructeurs, personal trainers en een kinderfysiotherapeut aanwezig. Uiteraard kun je ook voor een eigen fysio kiezen.

Heb je een blessure opgelopen en wil je niet wachten tot maandagavond? Bel dan rechtstreeks naar PCS en geef door dat je lid bent van V.V. Rijsoord. Als je een beetje flexibel bent in tijd dan kun je daar op werkdagen vaak al binnen 24 uur terecht.

Daarnaast hebben we natuurlijk de verzorgers voor de selectie.

10% Fitte kraaien ledenvoordeel bij Club AT35

Op 2 januari 2024 opende Club AT35 haar deuren. Een uniek en meer dan compleet fitnesscentre waar je in een fijne omgeving kan werken aan je persoonlijke doelen. Wil jij een fitte kraai blijven of worden? Dan hebben we een mooie deal voor je.

Leden van V.V. Rijsoord (en gezinsleden die op 1 adres wonen) krijgen 10% korting op een abonnement naar keuze bij Club AT35. (Met uitzondering van een strippenkaart en workshops en niet te gebruiken in combinatie met andere kortingsdeals).

Vraag via [email protected] een voucher aan als je gebruik wil maken van dit aanbod. Op vertoon van deze voucher kan jeaan de balie je abonnement regelen.

Het adres: Oosterparkweg 35 B, net over de brug dus lekker dichtbij!

We zijn trots op deze nieuwe sponsor! En natuurlijk op alle sponsoren en die wensen we fitte werknemers. Wil je als aangesloten sponsor van onze Business Club bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een bedrijfsdeal? Neem dan vrijblijvend contact op via [email protected].

99F459A4-05EC-423D-ABB0-82A6797CDD9C.JPG