Sponsormogelijkheden

SPORTIEF IN BEELD, SPORTIEF ONDER DE AANDACHT

Honderdduizenden mensen leggen hun hart en ziel in het voetbal. Ze bedrijven de sport, besturen de club of kijken naar wedstrijden. Hoe ze sport ook beleven, ze beleven het sportief. Want sport verbroedert. De Business Club van V.V. Rijsoord biedt bedrijven de mogelijkheid om in contact te komen met andere bedrijven en voetballiefhebbers en zich te koppelen aan dit positieve gevoel dat door velen wordt beleefd.

We hebben een grote variëteit aan sponsorpakketten die afgestemd worden op de wensen van de sponsor en elk pakket heeft zijn eigen sponsoruitstraling bij V.V. Rijsoord. De full colour vakadvertentie op één van de vier Rijsoord-sportpagina’s in de Ridderkerkse huis-aan-huiskrant De Combinatie is zo’n sponsoruitstraling. Deze pagina’s komen na elke thuiswedstrijd van het eerste elftal uit. Daarnaast zijn er naamsvermeldingen op de borden langs de lijn, op de softs energiepanelen langs de lijn, het sponsorbord in de kantine, op de website, in de presentatiegids, een tribunebord en/of sponsorbordje in de bestuurskamer/sponsorhome. V.V. Rijsoord heeft tal van pr- en communicatiemiddelen om de naamsbekendheid te vergroten. Ook heeft elke sponsor gratis toegang tot de wedstrijden van het eerste elftal en de bestuurskamer en worden er regelmatig netwerkbijeenkomsten georganiseerd.

Kortom: een sponsor bij de Business Club van V.V. Rijsoord krijgt de aandacht die hij verdient!

Hieronder vindt u diverse sponsormogelijkheden. U kunt hier ook onze VVRijsoord_SponsorManual downloaden, hierin staan alle sponsorpakketten op een rij.

Team- of shirtsponsor

Bij verschillende teams zijn er mogelijkheden om op te treden als team-/shirtsponsor. Via shirtreclame wordt de naam van het bedrijf verbonden aan een team en gepresenteerd aan de buitenwacht. Behalve de shirtreclame kan samen met bevriende zakenrelatie(s) een team gesponsord worden via reclame op het voetbaltenue, trainingspak annex uitgaanspak en voetbaltas. Elke optie is bespreekbaar.

Reclamebord

Rondom het hoofdveld van ’Het Kraaiennest’ kunnen bedrijven een reclamebord plaatsen. De afmetingen van een reclamebord zijn respectievelijk 3 of 6 meter breed en een hoogte van 70 cm.

Sponsor van de Week

Als het eerste elftal een thuiswedstrijd voor de competitie speelt kan uw bedrijf optreden als ‘Sponsor van de Week’. De ‘Sponsor van de week’ staat voor, tijdens en na de wedstrijd in de spotlights. Uw bedrijf wordt omgeroepen voor aanvang van de wedstrijd, vermeldt in het wedstrijdprogrammaboekje en kan eventueel ook eigen bedrijfspromotie inbrengen in de vorm van een flyer of banner.

Wedstrijdbal

Tijdens elke thuiswedstrijd in de competitie van het eerste elftal kan een sponsor de wedstrijdbal schenken. De sponsor van de wedstrijdbal wordt vervolgens omgeroepen voor aanvang van de wedstrijd en vermeldt in het programmaboekje.

Website

De website van V.V. Rijsoord trekt dagelijks vele honderden en in het weekend zelfs zo’n duizend bezoekers. Banners op het belangrijkste communicatiemiddel van V.V. Rijsoord bieden bedrijven een groot bereik en naamsbekendheid.

Club TV

V.V. Rijsoord beschikt over een narrowcasting TV-circuit genaamd: Rijsoord Club TV waarbij op vier TV-schermen (1 in de bestuurskamer/sponsorhome en 3 in de kantine) uw reclameboodschap en/of bedrijf gepresenteerd kan worden. Rijsoord Club TV draait 24/7!

Presentatiegids ‘De Kraai’

De businessclub van V.V. Rijsoord brengt jaarlijks de presentatiegids uit. Dit glossy full colour magazine heeft door

gaans een omvang van ca. 60 pagina’s. Deze gids met zeer aantrekkelijke advertentietarieven verschijnt in een oplage van ca. 1.000 exemplaren.

De gids wordt verspreid onder de leden van V.V. Rijsoord en stakeholders. Ook sturen we een exemplaar naar Burgemeester & Wethouders van de Gemeente Ridderkerk, alle sponsoren, adverteerders, voetbalverenigingen uit de regio en de directe tegenstanders van ons eerste elftal dat dit seizoen uitkomt in de Hoofdklasse A van het zaterdagvoetbal. Daarnaast is de presentatiegids online, via onze verenigingswebsite, te bekijken. Deze website wordt wekelijks veelvuldig bezocht. Een mooie kans dus om uw bedrijf te presenteren en bekendheid te geven.

Andere sponsormogelijkheden zijn lidmaatschappen van de club van 1250 of 450.

Voor meer informatie over de reclame- en/of sponsormogelijkheden bij V.V. Rijsoord of het maken van een vrijblijvende afspraak kan iedereen terecht bij de leden van de Business Club. Neem vrijblijvend contact op en stuur een e-mail naar: [email protected] of maak gebruik van het contactformulier.